Dag 01 Presentation

2010-11-26 @ 19:38:29


Vem är jag då?
Christina heter jag. Bor med tre tokiga killar i ett mindre samhälle (håla) som heter Svalöv.
Min fina sambo Daniel, Bastian som är fyra år och lille Leo som är fem månader.
Har mamma och syrra nere i Trelleborg och pappa nere i Burma. Nä jag är inte burmes, han jobbar där.
Men det ser ni kanske också va!
Född i San Fransisco, flyttade till Trelleborg och bott där fram till högstadiet, Tjörnarp, Höör, Simrishamn, Trelleborg, Svalöv. Lite flytter har man hunnit med.


Tja vad ska jag mer skriva, känns lite hattigt. Haha.
Jag älskar förändringar. I hemmet och så då. Jag tröttnar ganska fort på hur saker och ting ser ut.
Att vara kreativ är något jag gillar. Att sitta still är något jag inte alls gillar.
Jag tycker jag själv är en glad tjej/kvinna. Vet ej än hur jag definierar mig själv på den punkten.
Jag försöker alltid se det goda i folk, och ger mer än gärna folk en andra chans. Jag tror att folk kan förändras.


Från det ena till det andra...



Vi är nyss hemkomna från Felice med familj, har varit borta sen i förmiddags så ganska trötta är vi.
Med vi menar jag mig själv och lillebror. Storebror är inte trött förrän lampan är släckt. Enligt han då.
Har även hunnit med lite shopping idag. Det är aldrig fel det.

Bastian fick en stämpel i sitt kinderägg. Ni kan kanske gissa vad han gjorde med den?
Ja, helt riktigt. Han stämplade sin lillebror i pannan, bordet, leksaken och sig själv. På fem ynka minuter. Unge!









Kommentarer
Postat av: Maria Ester <3

Leo har verkligen ärvt ditt hår :P

2010-11-27 @ 18:24:18     URL: http://marialatina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0