Deppigt i stugan.

2010-11-03 @ 16:42:41


I en vecka ungefär har jag mått så jädrans kass. Illamående som en rejäl baksmälla.
Jag förstår inte vad det kan vara. Om det kan vara de nya p-pillerna eller vad.
Det börjar bli lite drygt nu. Och nej, jag är inte gravid, icke sa Nicke! Men det känns bannemig som det. Usch!


Lasagnen står i ugnen, efter det ska vi ner och titta på lägenheten. Trädgård, alltså en trädgård.
Jag ska nog allt glänsa med vår trädgård för tanterna i krokarna. Haha.


Och det går fortfarande inte att lägga in bilder. Någon som vet varför?


Kommentarer
Postat av: Maria Ester <3

Hoppas lägenheten e fin :)

Konstigt att du inte kan lägga in bilder, jag kan iaf

2010-11-03 @ 18:23:31     URL: http://marialatina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0