Headerbild.

2010-11-05 @ 14:45:12


Kom på att jag inte har någon bild på min header! Hur fasiken fixar man det? Jag är värdelös på sånt!
Haffar syrran sen, hon är den som kirrar dessa saker.

Ikväll är det spökafton nere i byn.
Jag minns att jag tyckte det lät för hemskt att säga "byn" förut. Jag trodde aldrig jag skulle kunna trivas i en
liten håla som denna. Men jodå serru´, det är faktiskt inte så illa pinkat.
Har man barn är det faktiskt väldigt skönt av diverse anledningar.
Är född i San Fransisco och uppvuxen i Trelleborg. Och haft liten zigenarperiod då jag flyttat runt i Skåne lite as well,
men det känns ganska färdigt med det nu. Jag gillar Svalöv.
Här finns faktiskt en del.
Jag har bott i Tjörnarp en period under högstadiet. Det ligger utanför Höör för er som ej vet.
Det var inte så mycket att hänga i granen dock. En liten lanthandel och pizzeria. Det var allt.
Men det bodde ganska många i min ålder där och vi hade skitkul ihop. Det är ett annat kapitel det.

Ja det var det om det.
Nu ska jag in och kika till Leo, han har lagt sig på mage och sussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0