Jaaa!

2010-11-24 @ 10:42:41


Snön har kommit. Idag blir det pulkaåkning.
Detta året är jag inte gravid så jag kan kasta mig som en vante i backen. Och mula Pappa D, och syrran.
Bastian får dispans på den punkten.
Och efter det ska jag springa som bara den. Jag älskar snö. Man blir barn på nytt, inte sant?


Har ni sett Alladinreklamen? Den där mannen sitter och plingar med mobilen, barnen rusar till dörren för de tror tomten kommer. Då nallar han alla de goda chokladen i asken.
Haha så bra.
När jag och syrran var barn och jag åt upp mitt godis först hade jag en taktik jag med.
Vi skulle leka hund och matte, hon matade sin hund ( jag då). Smart va?


Nu ska jag äta litta lunch och beställa julklappar på nätet. Så mycket roligare än att springa med alla
maginfluensebasilusker i affärerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0