Skånetrafiken, underbara skånetrafiken.

2010-11-27 @ 15:19:15


Om jag hade fått en krona för var gång jag svurit åt Skånetrafiken hade jag nog fasen haft en full spargris.
Vilka nydder!
Inte att de var sena idag, det är förståligt, så är det när det blir vinter ju.
Idag var det att de inte ropade ut i högtalarna att det var spårändring. Inte nog med det, hissen var sönder.
Och dessa trappor i Lund är ganska höga. Tur hade vi som träffade på en gammal klasskamrat som hjälpte mig ner och upp med vagnen. Och lilla Bastian springades efter som en liten vante hehe.
Aja hem kom vi, med ett par julklappar. Ett par till mig själv också, men de får jag ju tidigare.
Får ju ha något för besväret. =)


Ikväll ska vi bort till Felice och co på middag.
Det blev en mysig lördag ändå!




Kommentarer
Postat av: Maria Ester <3

ja men Skånetrafiken glömmer ju att en sak som kallas snö kommer varje år. Var det nån från Selma du träffade ?

2010-11-27 @ 18:25:41     URL: http://marialatina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0