Gott som in i bomben.

2010-09-30 @ 16:35:32


Har pasta med laxsås, eller pastasås med lax kanske man säger... på spisen. Underbart gott!
Jag hoppar dock över pastan.
Var nere och tog en svängom i gymmet i förmiddags. Känns lite i tuttmusklerna kan jag tala om.
De behöver sig en omgång efter dessa månader också kanske. =)
Funderar på ifall jag ska ha Bastian på syskonplattan och gå en sväng senare.

Imorgon tar jag småttingarna med mig till Layal.
Lördag blir det shopping i Lund med småttingarna och Pappa D. Efter det åker vi till Dösjebro till Bastians kusiner.
Sista dagen denna helg ska Bastian börja på fotboll. Stora killen. Oförskämda Zlatan kan hoppa i bäcken!
Denna grabb ska försörja sin mor & far genom fotbollen.
Men faktiskt... han har väl lite goda förutsättningar...
Min käre far har spelat väldigt mycket, tränar för tillfället ett lag nere i Burmas djunglar, nä men Burma i alla fall.
Pappa D´s morbrödrar har visst  också bra skills inom området har jag hört.
Så det är bara att vänta in det =)


Ja. Nu vet ni det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0