Önskar alla samma!

2010-09-24 @ 01:28:56

Här sitter jag alldeles ensammen i mörkret och bloggar.



Ikväll blev det lite vin med syrran. Imorgon blir det dumpa av fyra Ikea-kassar med kläder på barnloppisen.
Oj. Vi får allt se hur mycket som handlas på lördag.
Jag har annars varit lite sådär anti-loppis, men denna barnloppan är faktiskt helt kanon. Fina kläder.


Kanske tycker någon jag går ut för hårt med viktnedgången (mor lille tex) men väger man 12 kg mer än man vill så är det kanske inte konstigt man vill ner det. Ps. jag ammar ej längre så det behöver ni ej grubbla över gott folk.




Visst är det härligt när man känner hur lycklig man faktiskt är. Man märker hur man sitter och ler för själv.
Detta trodde man inte för en sisådär sex år sedan.
Att jag skulle ha en underbar Daniel. En Bastian. Och en Leo. Jisses, mina fina killar.
Vi har verkligen växt samman som ett enda träd. Min fina familj. Min vackra familj.

Alla sussar. Kanske borde jag också göra det.
Lillebror vill upp första svängomen runt sex ju.



Kommentarer
Postat av: My

Gillar din blogg! Allt väl? :)

2010-09-24 @ 08:15:19     URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/
Postat av: Anonym

Här var du allt litta påverkad av vinet va haha :P

2010-09-28 @ 13:08:12     URL: http://jeniferlynn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0