Vinna på lotto!

2010-09-30 @ 20:58:36



Imorgon vinner jag på lotto. Eller ja kanske inte just lotto, men någon lott.
Triss kanske. För att kamma hem några mille får jag väl spendera lite på lotterna.
Brukar ni inte sitta och drömma er bort. Drömma om vad ni skulle gjort med ett par mille i näven.

Alla har väl sett den där fräsiga Heineken reklamen?
Killen har skaffat sig en walk-in-beer-room och tjejen en walk-in-closet med kläder.
Jag skulle haft både och!
En mega-villa. Betalt av all driftkostnad ett par år framöver. Investerat. Startat eget.
Ja jisses vad man hade smällt på.
Men slutat jobba helt hade man nog inte gjort. Deltid. Eller kanske lite mindre till och med.
Så vad tror ni. Blir det vinst? Har vunnit 75:- som mest. Yihaa ungefär.


(Bry er inte om hightech radion där bak. Glad är jag i alla fall.)
=)




Kommentarer
Postat av: Anonym

vann du???

2010-10-01 @ 16:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0