Hålla ögonen öppna

2011-04-20 @ 06:54:33



Det är väl räligt när man drömmer något så verkligt att man inte kan sluta tänka på det under dagen?! Jag ska inte rabbla upp min dröm här för er, för det är skittrist att höra andras drömmar.
Bara att jag såg några män kidnappa min syster mitt framför mina ögon!
Undrar om hon bli glad om jag ringer och väcker henne, eller nä undrar gör jag inte
hon kommer bli rasande.

Idag blir det Ikea för hela slanten. Byta det vita möblemanget till svart/brunt.
Vi får väl se hur detta blir, men jag tror det kan bli bra.

Köpa hem en massa jord till rabatterna ska också göras idag, och kraffsa upp allt skit som står i rabatten.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0