Paus i mammmandet

2011-04-26 @ 18:03:20



Bastian letar efter äckliga insekter i trädgården och Leo bankar på leksakerna,
så jag har en paus i mammandet!

Det blev tacos till middag, gott som tusan. Riktigt exotisk Svenssonmat, inte sant?!
Anywhooo, morsan slug och hungrig som bara den trycker huvudet fullt och ja vad händer?
Jag sätter bannemig tacosen i halsen.
Panik. Inte kan man väl kvävas av tacos så här liksom. Haha. Tänkte om jag skulle behöva springa ut till grannarna. Haha gud så pinsamt!
Leo skrattade och Bastian höll på att tappa hakan, vilken cirkus.
Jaja sluget lever än.


Tror jag håller mig till detta ett tag framöver.
Det gynnar mig nog på att sätt och vis... =)






Så. Slut på pausen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0