Fotboll i generna

2011-02-13 @ 16:14:36


Söndag idag, det innebär att träna upp Bastian inför kommande fotbollskarriären.
Tränarna frågade om de skulle försörja sig på boll när de blir äldre,
dessa tio 4-5 åringarna stod som levande frågetecken kan jag säga.
Men det kommer Batian sa han. Och bli superman.
Man ska ju sikta högt.

Han gjorde sitt första mål idag.
Jag lovar, jag studsade inte som någon hysterisk fotbollsmamma.
Leo tyckte det var kul med alla som sprang omkring.
Så kul att han blev pissed off när han inte fick krypa bort till dem.



Jag passar på att sitta vid datorn lite nu när Lillebror sussar och Bastian leker
något väldigt högljutt (stavas det så?) på rummet.
Inte bästa kombinationen, men vad ska man göra.

Bilder kommer sen. Hittar dessvärre inte sladden nu. I röran.


En liten "Krya-på-dig" hälsning till min fina mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0