Ut och resa.

2011-02-27 @ 09:18:34



Den 13 April åker vi till Burma i tio dagar.
Pappa bor ju där nere så vi ska ner och hälsa på och utforska, det ska bli så kul.
Jag, Bastian, Leo och syrran är det som åker.
Man har en del att ordna med innan bara, vaccinationer, pass, ringa Thaiairways och en hel del till,
tänkte jag skulle rådfråga min BVC sköterska, hon är superbra och har nyligen själv rest till
Thailand med sina barn. Alla råd och tips är ju bra.
Kommer nog få höra ifrån någon att jag ska låta bli, så är det alltid...
Detta har Bastian velat länge nu, han tjatar om Burma varenda dag och sin morfar.
Det kommer bli tufft på flyget, men vadå, 15 timmar på flyget är väl inte så jobbigt?
Klart det kommer vara jobbigt, det får man ju räkna med, men så är det!
Daniel stannar hemma eftersom han är flygrädd och ska jobba,
så honom kommer vi sakna massor. Vi får använda skype :)


Jag bara fullkomligt älskar att planera saker, att fixa och dona runt omkring det.
Det är så kul!

(Det är visst ingen militärdiktatur längre)












Från det ena till det andra...
Imorgon bär det att jobba, eller "gå brevid" och fräscha upp minnet lite. Var ett helt år sedan ju.
Jag ska bara gå lite på timmar nu innan sommaren tänkte jag.
Och det ska bli såå underbart!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0