Drar av mig håret!

2011-03-30 @ 05:08:40


Sådär ja. Första sammanbrottet.
Hur i hela friden ska jag kunna begränsa mitt handbagage till fem kilo?!
Välling, gröt, mat, blöjor,m våtservetter, ombyte, leksaker och en massa annat. Jisses.


Aja, till något roligare.
Igår tog Leo sina första steg. Han skulle dra lite i växterna och reste sig upp och tog två steg.
Stora killen, nio månader redan.
För tillfället klättrar han på resväskorna här, bara det att han inte kommer ner därifrån och blir sur.

Klockan är fem på morgon och vi har redan varit upp en timme,
Leo har hunnit öppna Bastians bokstavskex och sugit på massa redan.
Jag behöver sömn nu. Huvudvärk och hosta, jääättebra timing.




Kommentarer
Postat av: Sarah

Fan va skönt att bara resa bort! Även kul att ni skall träffa eran pappa...



Hoppas ni får en bra resa!

lasta av lite på jay...

kram sarah

ps hälsa farsan

2011-03-30 @ 12:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0